مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-01سياسي

توسعه سنندج باید همراه با حفظ بافت تاریخی و فرهنگی شهر انجام شود


معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: از آنجا که شهر سنندج یک شهر تاریخی و فرهنگی است باید توجه داشت که هرگونه فعالیت توسعه ای همراه با حفظ این بافت صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزانه صادق ظهر امروز سه شنبه سفری یک روزه به شهر سنندج داشت که در این سفر از اراضی شهر سنندج مانند شهرک هفت آسیاب، شهرک وحدت، بهاران، کوچکه رش، پروژه هفت باغ و پیاده راه فردوسی بازدید کرد و در پایان این بازدید با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف این سفر مطالبی را عنوان کرد.

وی اظهار داشت: کردستان و شهر سنندج تاریخ، تمدن و فرهنگ را به ذهن می آورد و همین مسئله باعث می شود هرگونه تصمیم گیری و اقدام بدون توجه به این سه مقوله ماندگاری نداشته باشد.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خدمتی که در این شهر انجام می شود باید همه این سه گزینه را داشته باشد تا نتیجه آن ماندگار باشد، افزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که در شهر سنندج وجود دارد و باید برای حل آن تدبیری اندیشیده شود محدودیت هایی است که به واسطه توسعه شهری دارد.

صادق ادامه داد: رشید جمعیتی و در کنار آن درخواست توسعه های بعد از آن مهمترین دلیل این سفر بوده تا بتوانیم به همراهی مجموعه مدیریتی استان برنامه ریزی های مناسبی در راستای توسعه شهر که ضروری به نظر می رسد، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سنندج باید همراه با حفظ بافت تاریخی و فرهنگی شهر انجام شود

توسعه سنندج باید همراه با حفظ بافت تاریخی و فرهنگی شهر انجام شود