مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-01اقتصادي

گرانی های اخیر داد مردم را درآورده است


گرانی های اخیر داد مردم را درآورده است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: گرانی های اخیر داد مردم را درآورده است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گرانی های افسار گسیخته در کشور، عنوان کرد: در هفته‏ های اخیر، شاهد وضعیت نابسامان و افسار گسیخته بازار هستیم.

شرایطی سخت و دشوار که انتقادات و نقدهای بسیاری را در بین مردم و رسانه‏ ها داشته و موجب دلخوری و نارضایتی عمومی در این شرایط سخت شده است.

وی با بیان این که بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو در این زمینه پیشتاز هستند، ادامه داد: در هفته‏ های اخیر، بسیاری از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نیز با گرانی دوچندان مواجه شده‏ اند که در این میان آنچه موجب نگرانی است، فشار مضاعف گرانی بر آسیب دیدگان وضعیت کرونایی است که باید شرایطی دشوارتر را تحمل کنند.

امام جمعه ابهر با اشاره به وجود مافیای اقتصادی به‏ ویژه در این چهار حوزه، ادامه داد: نمونه‏ بارز برای اثبات این ادعا، کشف انبارهای مختلف احتکار خودرو است که در وضعیت های سخت و دشوار محتکران دست به کار شده و برای تقویت منافع باد آورده خود تلاش می‏ کنند.

این مسئول با اشاره با این که عدم وجود یک نظارت هوشمند، فعال، کارآمد و مستمر در دستگاه های مختلف باعث سوء استفاده فرصت‏ طلبان در این‏ گونه شرایط و نفوذ و رسوخ آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی های اخیر داد مردم را درآورده است

گرانی های اخیر داد مردم را درآورده است