مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-01اقتصادي

اطلاع از چاله های خیابان با سیستم هشدار تایر مایکروسافت و بریجستون


شرکت مایکروسافت با همکاری شرکت تایرسازی بریجستون اقدام به ساخت یک سیستم نطارت بر وضعیت تایرهای خودرو می کند تا میزان آسیب به تایرها و زمان و مکان وقوع آن را به صورت زنده به راننده هشدار دهد.

- شرکت مایکروسافت با همکاری شرکت تایرسازی بریجستون اقدام به ساخت یک سیستم نطارت بر وضعیت تایرهای خودرو می کند تا میزان آسیب به تایرها و زمان و مکان وقوع آن را به صورت زنده به راننده هشدار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، از آنجا که سیستم های نظارت بر وضعیت و تشخیص ایرادات خودرو و هشدارهای ایمنی در زمان واقعی(زنده) هوشمندتر می شوند، تقریبا چیزی نیست که خودروهای جدید نتوانند در حین کار به راننده از مشکلات و ایرادات احتمالی و آنچه در زیر کاپوت اتفاق می افتد، بگویند.

با این حال تاکنون یک چیز که نیاز به مراقبت، نگهداری و تعمیر دارد، از زیر رادار نظارت دیجیتالی خودروها جا مانده و آن، تایرها است.

در حالی که در حال حاضر سیستم هایی برای نظارت بر فشار باد تایرها و یادآوری سرویس منظم آنها وجود دارد، آسیب دیدن تایرها توسط این سیستم ها قابل تشخیص و بررسی دقیق نیست.

اکنون مایکروسافت و یکی از بزرگترین شرکت های سازنده تایر بنام به بریجستون (Bridgestone) راه حلی را برای موضوع ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع از چاله های خیابان با سیستم هشدار تایر مایکروسافت و بریجستون

اطلاع از چاله های خیابان با سیستم هشدار تایر مایکروسافت و بریجستون