مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-01سياسي

فم تور گردشگری همدان نیمه تیرماه برگزار می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: فم تور گردشگری همدان 16 تا 20 تیرماه 99 در همدان برگزار می شود.

- ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: فم تور گردشگری همدان 16 تا 20 تیرماه 99 در همدان برگزار می شود.

علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، هدف از برگزاری فم تور گردشگری را نمایش ظرفیت های استان دانست و افزود: برگزاری این برنامه یکی از ابلاغیه های وزارت میراث فرهنگی برای تمامی استان هاست که شامل معرفی جاذبه ها، تبلیغات، بازاریابی و ایجاد بازارهای جدید گردشگری است.

وی با بیان اینکه معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده هم یکی دیگر از برنامه های فم تور گردشگری همدان است، ادامه داد: در این برنامه ترکیبی از فعالان رسانه و تورگردانان ضمن آشنایی با جاذبه ها آن ها را در رسانه و فضای مجازی منتشر می کنند.

خاکسار تصریح کرد: در جلسه ای که چند روز پیش در این رابطه تشکیل شد کمیته ای درباره محتوی سازی، تهیه مستند تور، ترکیب مهمانان، برنامه های پیش بینی شده، برپایی تور ویژه فعالان رسانه و فضای مجازی و برگزاری تور دوم که مخصوص تورگردانان داخلی است، پیشنهاد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان اضافه کرد: در فم تور گردشگری همه ظرفیت های گردشگری استان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فم تور گردشگری همدان نیمه تیرماه برگزار می شود

فم تور گردشگری همدان نیمه تیرماه برگزار می شود