مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-01دانش

روایت رصدگران ایرانی دریای عمان از کسوف 99


رییس مرکز افلاک نمای دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با وجود تمام سختی ها تصمیم گرفتیم برای دیدن بهتر کسوف حلقوی از مرزهای ایران عبور کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز افلاک نمای دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با وجود تمام سختی ها تصمیم گرفتیم برای دیدن بهتر کسوف حلقوی از مرزهای ایران عبور کنیم.

محمد هادی طباطبایی یزدی، شب گذشته در برنامه لایو اینستاگرامی حلقه آتش مرکز آسمان نمای دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: طی سفری که برای دیدن کسوف حلقوی در خارج از مرزهای آبی ایران داشتیم تنها به دنبال دیدن حلقه کامل خورشید گرفتگی بودیم که در اول تیرماه اتفاق افتاد.

وی افزود: با وجود تمام سختی ها و دریازدگی هایی که در این سفر برای رصد تجربه کردیم، تصمیم گرفتیم برای دیدن بهتر کسوف حلقوی از مرزهای ایران عبور کنیم و هر کدام از افراد این گروه با تمام سختی هایی که تجربه کردند، تصمیم گرفتند تا ما را در این مسیر همراهی کنند و سفر خاطره انگیزی را رقم بزنند.

رییس مرکز افلاک نمای دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه با گروه رصدگران از خلیج چابهار راه افتادیم ، گفت: به سمت جنوب رهسپار شدیم تا به نقطه ای برسیم که با ابر مواجه نشویم و بتوانیم گرفت کسوف را بهتر مشاهده کنیم در واقع خط سایه از جایی می گذشت که برای دیدن آن مجبور شدیم سفر دریایی را برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رصدگران ایرانی دریای عمان از کسوف 99

روایت رصدگران ایرانی دریای عمان از کسوف 99