مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-01پزشكي

450 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های کرمانشاه بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بستری بودن 450 بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر محمودرضا مرادی در مراسم تجلیل خدام رضوی از مدافعان سلامت اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس، قهرمانانی هستند که با ایستادن در کنار مردم از جان خود مایه گذاشتند و ایثارگری کردند.

وی افزود: در این فضای ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا جلوه هایی از ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان بروز کرد و همه ما شاهدیم که با وجود خطراتی که این بیماری برای خود و خانواده آنها دارد، اما دست از تلاش بر نمی دارند و به درستی که لقب جهادگر بر آنها صدق می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: کادر درمان در حوادث مختلف از جمله 8 سال دفاع مقدس، زلزله، سیل، پیاده روی اربعین و… همواره در کنار مردم بودند و در خدمت رسانی به مردم هیچ کوتاهی از آنها سر نزده است.

مرادی گفت: در مراکز 16 ساعته تا کنون حدود 50 هزار مورد ویزیت بیمار انجام شده است که این تلاش مضاعف بار بیماری را کم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 40 هزار نمونه گیری در مراکز و بیمارستانها انجام شده است و حدود 7 هزار نفر که تست آنها مثبت شده بستری و اکثر آنها با حال عمومی ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های کرمانشاه بستری هستند

450 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های کرمانشاه بستری هستند