مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-01سياسي

تهران نیازمند 4 مرکز تولید و توزیع فرآورده های خون است


دبیر کارگروه پدافند غیر عامل سازمان انتقال خون، گفت: کلانشهر تهران دارای یک مرکز تولید و توزیع فرآورده های خون است و نیاز است طبق مصوبه شورای تامین استان چهار مرکز دیگر افزوده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، درخواست ها و نیازهای پیشگیرانه سازمان انتقال خون در جلسه پدافند غیر عامل وزارت بهداشت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه پیرحسین کولیوند رییس کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت، سازمان انتقال خون را در حوزه پدافند غیرعامل بسیار پراهمیت خواند.

در ادامه پیام عشقی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، با بیان جایگاه سازمان انتقال خون در پدافند غیر عامل و مدیریت بحران، نیازهای این سازمان را برای پیشگیری از بحران و آمادگی برای رویارویی با انواع حوادث غیر مترقبه تشریح کرد.

برخی از نیازهای مطرح شده مربوط به جانمایی و احداث مکان های پشتیبان برای مراکز انتقال خون هر استان، احداث و مقاوم سازی مراکز جامع انتقال خون در سراسر کشور، تامین سامانه متحرک اهدای خون، غربالگری و پخش خون بود.

عشقی همچنین به ضرورت تامین تجهیزات مورد نیاز هنگام رخداد حوادث غیر مترقبه، انبارداری اقلام استراتژیک، تامین سردخانه برای نگهداری فرآورده های پلاسمایی و تقویت بانک اطلاعاتی سازمان در زمان بحران تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران نیازمند 4 مرکز تولید و توزیع فرآورده های خون است

تهران نیازمند 4 مرکز تولید و توزیع فرآورده های خون است