مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-01سياسي

برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر چهارشنبه در بازدید از مؤسسه ی خیریه بنیان ازدواج استان قزوین اظهار کرد: الحمدالله مؤسسه ی بنیان ازدواج با همت خیرین و مدیریت حاج آقای میرزایی موقعیت ویژه ای پیدا کرده و برای زوج های جوان مشکل گشا شده است.

وی تصریح کرد: تهیه جهیزیه و وسایل زندگی کار آسانی نیست و برای همین لازم است همه اقشار جامعه برای این کار خیر به میدان بیایند و بدانیم طبق آیات قرآن اگر کسی در این زمینه قدم بردارد، در سودآورترین فضا سرمایه گذاری کرده است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدای متعال قول داده است اگر حسنه ای انجام دهید، ده برابر پاداش دریافت می کنید و این مهم باعث می شود تا انسان ها وارد این معامله پر سود شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر بتوانیم کار ازدواج جوانان را آسان کنیم، جوانان از انحرافات اجتماعی، گرفتاری هایی که بر سر راه آنان است، در امان می مانند و جامعه جوان تر و پویاتر می شود.

وی در پایان از خدمات و مشارکت های مردمی در تهیه جهیزیه قدردانی کرد و گفت: ان شاءالله برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم تا حاج آقای میرزایی و دست اندرکاران این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم

برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم