مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-01اجتماعي

تفاهمنامه ی مدیران فنی و حرفه ای در راستای برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی


با هدف تصویب ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای به متقاضیان کار در بخش خصوصی اظهار کرد: می‌توان برای آموزش و ارتقای مهارت‌های این افراد از ظرفیت خوب فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز در ادامه به دلسوزی همکاران و مربیان در فنی و حرفه‌ای در سطح کشور که در مسیر ارائه آموزش فنی‌ و حرفه‌ای به متقاضیان کار دربخش خصوصی قدم برمی‌دارند، اشاره کرد و این را ظرفیت بسیار خوبی در راستای اشتغال دانست.

وهب مختاران ادامه داد: به طور کلی در سراسر کشور اولویت‌هایی اقتصادی وجود دارد که به عنوان مثال در استان همدان از خوشه‌های فعال و خوشه‌هایی که قابلیت فعالیت دارند برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد و اشتغال بر پایه این آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان کار در بخش خصوصی می‌چرخد اظهار کرد: البته تا حدودی از این موارد غافل شدیم اگرچه سرمایه‌گذاران نیز اطلاعات کافی در این زمینه ندارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه باید در حوزه اولویت‌های سرمایه‌گذاری اقداماتی انجام پذیرد تا حرفه‌های که از آن غافل شده، شناسایی شود افزود: سرمایه‌گذاران در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند تا با آموزش فنی و حرفه‌ای آزمون بخش خصوصی علاوه بر ایجاد اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه ی مدیران فنی و حرفه ای در راستای برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی

تفاهمنامه ی مدیران فنی و حرفه ای در راستای برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی