مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-01اجتماعي

با انتقال «باران» به خارج موافقیم


در حال حاضر باران در باغ وحش ارم و زیر نظر دامپزشک نگهداری می شود و با انتقال آن به خارج پس از اخذ مجوز سایتیس نیز موافق هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست شورای هماهنگی شبکه تشکل های محیط زیستی استان تهران و دبیران کارگروه های تخصصی این شبکه بعد از ظهر روز گذشته با حضور سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، ژیلا آقایی مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست و اعضا شبکه انجمن های محیط زیستی استان با موضوع تبیین ساختار همکاری های مشترک شبکه سمن های محیط زیستی تهران با جمعی از مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در محل سالن جلسات اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران تشکیل شد.

سعید محمودی مدیرکل محیط زیست استان تهران در این نشست با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور طی ماه های گذشته و به وجود آمدن معضل پسماندهای کرونایی، گفت: مجموعه محیط زیست استان تهران در آن روزهای سخت و با امکانات کم موجود در کنار سایر محدودیت ها و دغدغه ها، تمام تلاش خود را برای کنترل و نظارت بر این پسماندها انجام داد و این روند همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه به موضوع گستردگی آتش سوزی در مناطق طبیعی کشور اشاره داشت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی جان باختگان اخیر آتش سوزی های بخشی از جنگل های کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انتقال «باران» به خارج موافقیم

با انتقال «باران» به خارج موافقیم