مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-01پزشكي

تجلیل خادمان از مدافعان


خدام حرم امام رضا(ع) با حضور در محل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پزشکان و کادر درمانی استان به عنوان مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا تجلیل کردند.

- با حضور خدام رضوی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفت تجلیل "خادمان" از "مدافعان" ایسنا/کرمانشاه خدام حرم امام رضا(ع) با حضور در محل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پزشکان و کادر درمانی استان به عنوان مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا تجلیل کردند.

سیدمحمد جعفر امامیان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرماشناه، امروز(یازدهم تیر) در ابتدای این مراسم با تجلیل از ماه ها رشادت و مجاهدت کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، خادمان رضوی نیز بنابر بر وظیفه ای که در قبال جامعه دارند، اقدام به حضور فعال در تمامی عرصه های مبارزه با این بیماری کردند.

وی افزود: خادمیاران تخصصی در بیمارستانها حضور یافته و مابقی خدام در عرصه های مختلف ضدعفونی اماکن عمومی، کارگاه های تولید ماسک و دستکش و .

در این مدت خدمات رسانی کرده و این اقدامات جهادگرانه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به شروع طرح نسیم مهر رضوی در دوران شیوع کرونا گفت: در این طرح خدام رضوی در بیمارستانها حضور پیدا کرده و از کادر بهداشت و درمان تقدیر می کنند که این امر نقش موثری در ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل خادمان از مدافعان

تجلیل خادمان از مدافعان