مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-01سياسي

شمیم عطر بارگاه رضوی در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) پیچید


با حضور خدام رضوی در ناوگان شمال نیروی دریایی و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) شمیم خوش پرچم بارگاه امام هشتم شیعیان (ع) در ناوگان شمال پیچید.

- انزلی- با حضور خدام رضوی در ناوگان شمال نیروی دریایی و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) شمیم خوش پرچم بارگاه امام هشتم شیعیان (ع) در ناوگان شمال پیچید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح چهارشنبه و به مناسبت دهه کرامت و فرارسیدن ایام میلاد مبارک هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با سفر به بندرانزلی و همراه آوردن پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان برنامه های خود در شهر ساحلی را با حضور در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) آغاز کردند و پرچم بارگاه رضوی را ابتدا به میان دریادلان سپید پوش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران آوردند.

در این مراسم معنوی که حال و هوای خاصی داشت حاضران پس از قرائت قرآن کریم و صلوات خاصه امام رضا (ع) با مداحی ذاکر اهل بیت دل به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج سپردند و دقایقی را به مشهد الرضا سفر کردند و حضور خدام رضوی حال و هوایی وصف ناپذیر در دل دریادلان ایجاد و آرامشی وصف ناپذیر به این مجموعه بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم عطر بارگاه رضوی در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) پیچید

شمیم عطر بارگاه رضوی در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) پیچید