مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-01اقتصادي

8 هکتار از بوستان جنگلی سرخه حصار دارای سند مالکیت تک برگ شد


معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از صدور سند مالکیت تک برگ برای حدود 8 هکتار از بوستان جنگلی سرخه حصار خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ردایی صبح چهارشنبه در ششمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی استان تهران از صدور سند مالکیت تک برگ برای حدود 8 هکتار از بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد و اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ برای اراضی ملی یکی از سیاست های راهبردی این اداره کل است که با اولویت در حال انجام می باشد.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: در اجرای طرح کاداستر، صدور اسناد مالکیت تک برگ بوستان های جنگلی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که با سرعت و اولویت در دست اقدام است.

وی افزود: در ششمین جلسه کارگروه مشترک کاداستر 13 پلاک ثبتی از شهرستان های تهران و شمیرانات مطرح و موانع پیش روی این پلاک ها بررسی و راهکارهای قانونی برای برطرف شدن هرچه سریع تر این موانع و صدور اسناد تک برگ این پلاک ها ارائه شد.

ردایی بیان داشت: با توجه به تعامل خوبی که بین ادارات که منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران وجود دارد، در آینده نزدیک میزان قابل توجهی از عرصه های منابع طبیعی استان تهران دارای اسناد تک برگ کاداستری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هکتار از بوستان جنگلی سرخه حصار دارای سند مالکیت تک برگ شد

8 هکتار از بوستان جنگلی سرخه حصار دارای سند مالکیت تک برگ شد