مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-01اجتماعي

باید با قاچاق احشام در مناطق مرزی مقابله جدی شود


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه بر لزوم مبارزه جدی با قاچاق احشام در مناطق مرزی تاکید کرد.

- دکتر امید حاج محمدی در بازدید از مرزهای شهرستان سرپل ذهاب در راستای مقابله با قاچاق احشام، با تاکید بر لزوم مبارزه جدی با قاچاق احشام در مناطق مرزی گفت: برای جلوگیری از قاچاق احشام پلاک کوبی دام های سبک و سنگین در مناطق مرزی غرب کشور ضرورت دارد.

حاج محمدی با بیان اینکه حمل و نقل دام ها بدون پلاک کوبی و اخذ برگه قرنطینه از دامپزشکی تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده با آن مقابله خواهیم کرد، گفت: باید با مسببان تخلفات دامپزشکی به ویژه در زمینه قاچاق احشام با کمک دستگاه های نظارتی و اجرایی در امر مبارزه با این پدیده با جدیت برخورد شود.

حاج محمدی اضافه کرد: استان کرمانشاه از نظر دامپروریجایگاه خوب و روند رو به رشدی دارد، لذا جلوگیری از قاچاق دام اهمیت بیشتری در توسعه صنعت دام و صادرات آن در سال جهش تولید دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

حاج محمدی ادامه داد: از ابتدای امسال با توجه به دستور العمل اجرای طرح پلاک کوبی بالغ بر 82 هزار و 713 راس دام سبک و 396 راس دام سنگین خارج از استان پلاک کوبی شدند، همچنین در این بازه زمانی پلاک کوبی 249 دام سنگین و 2 هزار و 526 دام سبک داخل استان کرمانشاه انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با قاچاق احشام در مناطق مرزی مقابله جدی شود

باید با قاچاق احشام در مناطق مرزی مقابله جدی شود