مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-01سياسي

اسناد و وسایل شهدای فرهنگی و دانش آموزی در موزه ثبت و ضبط می شود


اسناد، مدارک و وسایل شهدای فرهنگی و دانش آموزی در موزه آموزش و پرورش ثبت و ضبط می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: اسناد، مدارک و وسایل شهدای فرهنگی و دانش آموزی در موزه آموزش و پرورش ثبت و ضبط می شود.

محمد مهرافزون در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس که امروز یازدهم تیرماه در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، ضمن اشاره به ارزش های والای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ﯾﮑﯽ از دل مشغولی های اﺳﺎﺳﯽ ﺳﯿﺎﺳﺘﮕزاران جمهوری اﺳﻼﻣﯽ طﯽ ﺳﺎﻟﯿﺎن اﺧﯿﺮ، ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﻧﺘﻘﺎل ارزش های ﺣﺎﮐﻢ ﺑﺮ دﻓﺎع ﻣﻘﺪس به جامعه و ﺧﺼﻮﺻﺎ ﻧﺴﻞ ﺟﻮان اﺳﺖ.

وی پیرامون موزه آموزش و پرورش و ارتباط آن با دفاع مقدس تصریح کرو: در موزه آموزش و پرورش بروجرد غرفه هایی پیرامون موضوع هشت سال دفاع مقدس شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگیان برای اسناد و مدارک و وسایل این یادگاران عرصه دوران جبهه و جنگ در نظر گرفته شده است و شرایط و موقعیتی به وجود خواهد آمد که بازدید کنندگان بتوانند به صورت ملموس با محیط جبهه و جنگ و حال و هوای آن دوران آشنا شوند.

وی پیرامون برگزاری برنامه های مرتبط با هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان بروجرد برنامه هایی پیرامون تجلیل و تقدیر از خانواده های معزز شهدا فرهنگی، برنامه هایی برای دانش آموزان در مدارس پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد و وسایل شهدای فرهنگی و دانش آموزی در موزه ثبت و ضبط می شود

اسناد و وسایل شهدای فرهنگی و دانش آموزی در موزه ثبت و ضبط می شود