مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-01سياسي

زندانیان جرایم غیرعمد نصف شده اند/ 962 زندانی مهریه در کشور


استان فارس با میزبانی از 104 محبوس در صدر فهرست زندانیان مهریه قرار گرفته و در ادامه استان های تهران با 98 محکوم و اصفهان با 97 بدهکار در شمار پرجمعیت ترین استان ها به شمار می آیند.

- استان فارس با میزبانی از 104 محبوس در صدر فهرست زندانیان مهریه قرار گرفته و در ادامه استان های تهران با 98 محکوم و اصفهان با 97 بدهکار در شمار پرجمعیت ترین استان ها به شمار می آیند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با انتقاد از احکام صادره در برخی از شعب دادگاه‌های خانواده گفت: علی‌رغم پیگیری‌های رییس دستگاه قضاء و تلاش‌های صورت گرفته اما هم‌اکنون 962 بدهکار مهریه در کشور تحمل حبس می‌کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی در این باره گفت: هم اکنون از جمع 5973 نفری زندانیان مالی ناشی از جرایم غیرعمد در کشور، بدهکاران مهریه با تعداد 962 محکوم نزدیک به 16 درصد آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: استان‌ فارس با میزبانی از 104 محبوس در صدر فهرست زندانیان مهریه قرار گرفته و در ادامه استان‌های تهران با 98 محکوم و اصفهان با 97 بدهکار در شمار پرجمعیت‌ترین استان‌ها به شمار می‌آیند.

ایلام، مرکزی و قم فاقد زندانی مهریه مدیرعامل ستاد دیه کشور با تقدیر از اقدامات ارزنده برخی از استان‌ها در توجه به بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان جرایم غیرعمد نصف شده اند/ 962 زندانی مهریه در کشور

زندانیان جرایم غیرعمد نصف شده اند/ 962 زندانی مهریه در کشور