مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-01حوادث

تشریح آخرین جزییات از حادثه آتش سوزی شب گذشته/23 مصدوم و 19 فوتی


رییس سازمان اورژانس تهران به تشریح آخرین جزییات  از حادثه آتش سوزی دیشب پرداخت و گفت: در نهایت این حادثه 23 نفر مصدوم شدند.

- پیمان صابریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در رابطه با آخرین جزییات از حادثه آتش سوزی بیمارستان سینای اطهر واقع در خیابان شریعتی اظهار کرد: این حادثه ساعت 20.

56 دقیقه شب گذشته در کلینیک سینای اطهر رخ می دهد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام می شوند.

وی افزود: فوراً 12 آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس و دو موتورلانس به محل اعزام شدند رییس سازمان اورژانس تهران با اشاره به آخرین آمار از تعداد مصدومان گفت: در نهایت این حادثه 23 نفر مصدوم شدند که 7 مصدوم به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند و 15 مصدوم سرپایی درمان های اولیه را گرفته و ترخیص شدند.

به گفته وی، در بین مصدومین یک آتش نشان هم بوده است که مسمومیت با گاز استنشاقی داشته خوشبختانه وضعیت جسمی او رو به بهبود است.

صابریان گفت: مهمترین جراحت سایر مصدومان، مصدومیت با گاز استنشاقی، دودگرفتگی و تنگی نفس است که البته حال 7 مصدوم منتقل شده به بیمارستان خوب است.

وی گفت: اسامی فوت شدگان و همچنین آمار دقیق فوت شدگان را سازمان پزشکی قانونی و شخص دادستان تهران باید اعلام کند اما بر اساس آخرین اعلام ها متأسفانه در این حادثه 19 نفر از هموطنان ما فوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین جزییات از حادثه آتش سوزی شب گذشته/23 مصدوم و 19 فوتی

تشریح آخرین جزییات از حادثه آتش سوزی شب گذشته/23 مصدوم و 19 فوتی