مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-01سياسي

امام جمعه اهواز باز هم به غیزانیه رفت


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برای چندمین نوبت به منظور بازدید از روند آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز رفت و از نزدیک مشکلات را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از اعتراض مردم بخش غیزانیه اهواز به مشکلات کمبود و نبود آب آشامیدنی و بروز مشکلاتی در این خصوص، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان چندین نوبت برای بررسی این مشکل به منطقه رفت و با اهالی منطقه به گفتگو پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عصر سه شنبه نیز در نشستی صمیمی بین مردم این روستا حضور یافت و پای درد و دل های آن ها نشست.

در این نشست مسئولان دعوت شده پیرامون پروژه های آب رسانی در فازهای 1، 2 و 3 به روستاهای بخش غیزانیه به بیان نکات حائز اهمیتی پرداختند و بر اهتمام جدی در رفع مشکل موجود با توجه به اهمیت آب رسانی تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، پس از آن، به روستای عویفی بخش غیزانیه رفت و از نزدیک شاهد مشکل آب رسانی آن ها بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از منازل برخی از روستاییان نیز بازدید و به صورت میدانی در جریان دغدغه ها و مشکلات آن ها قرار گرفت.

امام جمعه اهواز، در این بازدید ضمن گفتگو با اهالی و ساکنان این منطقه، از نزدیک شاهد مشکل آب رسانی آن ها بود و پس از آن، به صورت میدانی منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز باز هم به غیزانیه رفت

امام جمعه اهواز باز هم به غیزانیه رفت