مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 20:402020-06-30سياسي

پیش بینی منابع مالی ساخت سریال حضرت معصومه (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد امیر آبادی سه شنبه شب در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پیش بینی شدن منابع مالی برای ساخت سریال حضرت معصومه(س) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، احمد امیر آبادی سه شنبه شب در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: جلسه ای در زمینه تولید سریال حضرت معصومه(س) با حضور نمایندگان استان، رییس سازمان صداوسیما، رییس سیما فیلم و تهیه کننده و کارگردان اثر برگزار و منابع مالی برای ساخت این سریال پیش بینی شد.

وی خاطرنشان کرد: قم با چنین ظرفیتی می تواند کارکرد ملی و فراملی داشته باشد و جوانان و هنرمندان و رسانه ها در این عرصه، وظیفه خود در زمینه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و آگاه سازی مردم را انجام می دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به مطالبات از رسانه های قم به عنوان رسانه تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه تراز انقلاب اسلامی با ظلم و ستم مبارزه کرده و از حق مظلوم دفاع می کند و در برابر بی عدالتی ایستاده و سختی ها را تحمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی منابع مالی ساخت سریال حضرت معصومه (س)

پیش بینی منابع مالی ساخت سریال حضرت معصومه (س)