مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 20:052020-06-30سياسي

پیش بینی منابع مالی ساخت سریال حضرت معصومه(س)


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پیش بینی شدن منابع مالی برای ساخت سریال حضرت معصومه(س) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد امیر آبادی سه شنبه شب در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: جلسه ای در زمینه تولید سریال حضرت معصومه(س) با حضور نمایندگان استان، رییس سازمان صداوسیما، رییس سیما فیلم و تهیه کننده و کارگردان اثر برگزار و منابع مالی برای ساخت این سریال پیش بینی شد.

وی خاطرنشان کرد: قم با چنین ظرفیتی می تواند کارکرد ملی و فراملی داشته باشد و جوانان و هنرمندان و رسانه ها در این عرصه، وظیفه خود در زمینه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و آگاه سازی مردم را انجام می دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به مطالبات از رسانه های قم به عنوان رسانه تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه تراز انقلاب اسلامی با ظلم و ستم مبارزه کرده و از حق مظلوم دفاع می کند و در برابر بی عدالتی ایستاده و سختی ها را تحمل کند.

وی ادامه داد: خواه این ظلم از سوی استکبار جهانی و آمریکا برای ملت های منطقه و مردم مظلوم ایران باشد یا ظالم در داخل کشور از سوی کسی باشد که خون مردم را در شیشه می کند و این فرد ممکن است ارزاق مردم را احتکار کند یا قانون را رعایت نکند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی منابع مالی ساخت سریال حضرت معصومه(س)

پیش بینی منابع مالی ساخت سریال حضرت معصومه(س)