مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 19:202020-06-30ورزشي

تصویب قوانین ضد فساد برای مقابله با جولان مفسدان اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی کریمی فیروزجایی امروز گفت: مبارزه با مفسدان اقتصادی در هر جایگاه و مرتبه ای انقلاب را از خطرات مفسده انگیز محافظت می کند.

- عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تدوین و تصویب قوانین ضد فساد راه را برای جولان مفسدان اقتصادی سد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علی کریمی فیروزجایی امروز گفت: مبارزه با مفسدان اقتصادی در هر جایگاه و مرتبه ای انقلاب را از خطرات مفسده انگیز محافظت می کند.

وی با اشاره به بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم مبارزه با فساد افزود: این بیانات از عزم قاطع انقلاب در مقابله با مفسدان حکایت دارد، مجلس شورای اسلامی را در مقابله با پدیده شوم فساد اقتصادی نقش مهم و کلیدی دارد.

کریمی فیروزجایی یادآور شد: مجلس با تدوین و تصویب قوانین ضد فساد راه را برای جولان مفسدان اقتصادی سد می کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با کمک کمیسیون های اقتصادی و قضایی مجلس قوانین کارآمد و اثربخش برای برخورد با مفسدان و کمک به دستگاه قضایی در این ارتباط تدوین می شود.

وی تلاش اخیر دستگاه قضایی را در رسیدگی عادلانه به پرونده های مفسدان گردن کلفت مایه دلگرمی مردم و نشانه سلامت کلیت نظام دانست و افزود: انقلاب اسلامی در ذات خود هیچ فساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قوانین ضد فساد برای مقابله با جولان مفسدان اقتصادی

تصویب قوانین ضد فساد برای مقابله با جولان مفسدان اقتصادی