مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 19:102020-06-30سياسي

سوگ غریبانه در سایه شوم کرونا


غم از دست دادن عزیزان همیشه غمی تلخ و جانسوز بوده و هست، اما کرونا با آمدنش با تغییر شیوه سوگواری ها و خاکسپاری ها این داغ و حسرت فراموش نشدنی کوچ به یکباره عزیزان را برای خانواده های داغدیده دوچندان کرده است.

- ایسنا/کردستان غم از دست دادن عزیزان همیشه غمی تلخ و جانسوز بوده و هست، اما کرونا با آمدنش با تغییر شیوه سوگواری ها و خاکسپاری ها این داغ و حسرت فراموش نشدنی کوچ به یکباره عزیزان را برای خانواده های داغدیده دوچندان کرده است.

حس تلخ و جان سوزیه! اما حتما برای شما هم پیش آمده کە برای یک لحظە وحشت از دست دادن پدر، مادر یا یکی از کسانی کە خیلی برایتان عزیز است به ذهنتان خطور کرده باشد و با تصور خاکسپاری و کوچ همیشگی و مراسم سوگشان بی اختیار اشکی از گوشه چشم هایتان لغزیده باشد؛ اما در کنار این حس تلخ و ویرانگر حتی به ذهنمان هم خطور نکرده بود که ممکن است روزی روزگاری بدون دیدار و آخرین وداع با پدر و مادر برای همیشه در غم از دست دادنشان به سوگ بنشینیم.

ندا دختری که چند روزی است پدرش را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده است، ابتدا از غم از دست دادن برادرش می گوید: من تجربه تلخی از مرگ برادر دارم اما مرگ پدرم بر اثر کرونا ضربه عمیقی بر روح و روانمان برجا گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگ غریبانه در سایه شوم کرونا

سوگ غریبانه در سایه شوم کرونا