مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 18:352020-06-30اقتصادي

کاهش آمار مددجویان فاقد مسکن در استان ایلام به 611 خانوار


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کاهش آمار مددجویان فاقد مسکن در استان ایلام به 611 خانوار خبر داد و گفت: مشکل اصلی برای صاحب خانه شدن این خانواده ها نداشتن زمین است.

- ایلام-مدیر کل کمیته امداد استان ایلام از کاهش آمار مددجویان فاقد مسکن در استان ایلام به 611 خانوار خبر داد و گفت: مشکل اصلی برای صاحب خانه شدن این خانواده ها نداشتن زمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد عصر سه شنبه در آیین واگذاری یک واحد مسکونی به یکی از خانواده های مددجوی شهرستان ایوان اظهار کرد: از بین جمعیت چند هزار خانواری مددجویان مورد حمایت این نهاد تنها 611 خانواده فاقد مسکن مناسب هستند و مابقی طی ساله ای گذشته صاحب مسکن شده اند.

وی گفت: از تعداد 611 خانواده مددجویی که در این استان فاقد مسکن هستند تعداد 147 خانوار در روستاها سکونت دارند.

موسی نژاد عنوان کرد: مشکل اصلی برای صاحب خانه شدن این خانواده ها نداشتن زمین بوده و چنانچه زمین مناسب در اختیار کمیته امداد قرار گیرد می توانیم این خانواده ها را هم صاحب مسکن کنیم.

وی افزود: امیدواریم با کمک و مشارکت دستگاه های اجرایی، بنیاد مسکن و خیرین مشکل زمین این خانواده ها هم برطرف شده تا بتوانیم در فاز اول تا پایان سال 99 مشکل همه خانواده های روستایی فاقد مسکن را با مشارکت کمیته امداد، سپاه و خیرین برطرف کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار مددجویان فاقد مسکن در استان ایلام به 611 خانوار

کاهش آمار مددجویان فاقد مسکن در استان ایلام به 611 خانوار