مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 18:102020-06-30اقتصادي

طرحی که 3 رییس جمهور را دید، اما ایستگاه آخر را نه!


مجری طرح های زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان، در خصوص سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه به اصفهان حاشیه نگاری کرده و از دلایل این سفر و حواشی آن نوشت.

- خبرگزاری فارس، اصفهان - محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش سفری به اصفهان داشتند و در کنار افتتاح برخی از طرح های آماده شده، از طرح های در حال آماده سازی بازدید کردند.

اختصاص منابع به برخی پروژه ها، اقدام برای تکمیل پروژه های مهم ریلی، آغاز عملیات احداث واحدهای مسکونی برای محرومان اصفهان و طرح هایی برای حل مشکلات زیرساختی و تأمین اعتبار قطعه سوم آزادراه اردستان به اصفهان از جمله دستاورد های سفر معاون رییس جمهور به اصفهان بود.

علی رضا صلواتی، مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان وزارت راه و شهرسازی در خصوص سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه حاشیه نگاری کرده است؛ صلواتی در این باره نوشته است: اصفهانی استانی است که اگرچه در مرکز ایران است اما نامنصفانه هم در مرکز تصمیمات نبوده و هم برخوردار، آن طور که در بوق و کرنا کرده اند.

مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان وزارت راه و شهرسازی در بخش دیگری از نوشته های آورده است: پس از استشاره، نهایتا قرعه فال به پیشنهاد وزیر راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی که 3 رییس جمهور را دید، اما ایستگاه آخر را نه!

طرحی که 3 رییس جمهور را دید، اما ایستگاه آخر را نه!