مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 13:202020-06-30بين الملل

باج خواهی آمریکا از الکاظمی؛ ضربه زدن به حشد شعبی در ازای حفاظت از اف16


یک رسانه آمریکایی فاش کرد که آمریکا حفاظت از ناوگان جنگنده های اف16 را مشروط به بازداشت اعضای حشد شعبی توسط دولت عراق کرده است.

- باج خواهی آمریکا از الکاظمی؛ ضربه زدن به حشد شعبی در ازای حفاظت از "اف16" یک رسانه آمریکایی فاش کرد که آمریکا حفاظت از ناوگان جنگنده های "اف16" را مشروط به بازداشت اعضای حشد شعبی توسط دولت عراق کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله فوربس آمریکا در گزارشی فاش کرد که که آمریکا حفاظت از ناوگان جنگنده های اف16 را منوط به بازداشت اعضای حشد شعبی توسط دولت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق کرده است.

این مجله نوشت: جنگنده های مذکور باید از پایگاه بلد به فرودگاه های بغداد، اربیل و یا پایگاه هوایی عین الأسد در غرب الدنبار منتقل شوند؛ چراکه دامنه پرواز این جنگنده ها کوتاه بوده و از امکان سوخت گیری هوایی برخوردار نیستند.

فوربس به نقل از مایکل نایتس ، کارمند موسسه مطالعات خاور نزدیک واشنگتن آورده است: دولت عراق به ریاست الکاظمی 14 تن از نیروهای گروه های وابسته به حشد شعبی را بازداشت کرد و در پیش گرفتن چنین رویه ای توسط دولت عراق علیه این گروه ها ممکن است پیمانکاران آمریکایی را متقاعد کند که بازگشت به عراق نسبتاً امن است و به بغداد برای حفاظت از جنگنده های اف16 و راه اندازی آن کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باج خواهی آمریکا از الکاظمی؛ ضربه زدن به حشد شعبی در ازای حفاظت از اف16

باج خواهی آمریکا از الکاظمی؛ ضربه زدن به حشد شعبی در ازای حفاظت از اف16