مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 12:252020-06-30فرهنگي

آغاز عرضه اینترنتی مستند «جای نگرانی نیست!»


فیلم مستند «جای نگرانی نیست!» با موضوع نابودی تدریجی جنگل های 25 میلیون ساله هیرکانی در اثر دفن زباله و پسماند شهری به مناسبت 14 تیر و روز جهانی «جنگل های هیرکانی» عرضه اینترنتی می شود.

- فیلم مستند جای نگرانی نیست! با موضوع نابودی تدریجی جنگل های 25 میلیون ساله هیرکانی در اثر دفن زباله و پسماند شهری به مناسبت 14 تیر و روز جهانی جنگل های هیرکانی عرضه اینترنتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه اومافیلم؛ مستند جای نگرانی نیست! روایتی است از تلاش های علیرضا فلاحتکار ، یک فعال محیط زیست که مراحل تفکیک زباله را در یکی از بهترین سایت های استان مازندران، برای دهیاران و بهورزان روستاها توضیح می دهد.

او کوشیده علاوه بر فعال کردن روستاها، دغدغه این آسیب محیط زیستی را در افراد زنده کند تا هر چه سریعتر برای احیای این خطه عملی صورت گیرد و از صبح روز چهارشنبه 11 تیر در سایت های نمایش آنلاین فیلم نظیر فیلیمو، فیلمگردی، هاشور و عماریار قابل دسترس علاقه مندان خواهد بود.

براساس این گزارش ، در کنار سواحل و در استتار جنگل ها کوه هایی از زباله بنا شده است.

مناطقی که روزگاری محل رشد و نمو انواع جانوران و پوشش های گیاهی بود امروز و پس از تبرکشی انسان به محلی برای دفن زباله تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عرضه اینترنتی مستند «جای نگرانی نیست!»

آغاز عرضه اینترنتی مستند «جای نگرانی نیست!»