مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 11:102020-06-30اقتصادي

آخرین جزییات از نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در تشریح آخرین جزییات فرآیند نوسازی ناوگان تاکسیرانی های شهری کشور گفت: - ضامنی گفت: 40 هزار دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان سال نوسازی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در تشریح آخرین جزییات فرآیند نوسازی ناوگان تاکسیرانی های شهری کشور گفت: طبق مصوبه هیات وزیران تاکسی هایی که به عمر 10 سال رسیده باشند فرسوده محسوب می شوند و در حال حاضر 192 هزاردستگاه تاکسی فرسوده در کشور وجود دارد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور افزود: با وجود اینکه طرح نوسازی تاکسی فرسوده که از سال 95 آغاز شد و قرار بود با استفاده از ظرفیت برای نوسازی 65 هزار تاکسی اقدام کنیم، اما به دلیل توقف طرح نوسازی از سال 95 با انباشت تاکسی فرسوده مواجه شدیم.

ضامنی با اشاره به این نکته که در سال جاری نوسازی 40 هزار تاکسی در دستور کار است ادامه داد: توقع سازمان تاکسیرانی از صنعت این است که نیاز نوسازی تاکسی به دلیل زیست محیطی بودن را مورد توجه قرار دهد و این کمک انجام شود تا ما بتوانیم ناوگان تاکسیرانی را نوسازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی کشور

آخرین جزییات از نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی کشور