مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:452020-06-30ورزشي

میانگین سن امید به زندگی در مرکز ی از میانگین کشوری کمتر است


مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: میانگین سن امید به زندگی در استان 2 سال عقب تر از میانگین کشوری است که نشان می دهد در تغذیه، - ورزش و.

شاخص های خوبی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد سجادی روز سه شنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: در جلسات گذشته در ارتباط با دفاتر تسهیل گری 2 وظیفه در حوزه اجرایی و آموزش برای دستگاه های اجرایی مشخص شد.

وی ادامه داد: در حوزه اجرایی دستگاه ها در محدوده دفاتر تسهیل گری اولویت ها را بر اساس داده های دفاتر تسهیل گری احصا کردیم و در جلسه گذشته ارسال شد و به نظر می رسد این روند راضی کننده نبوده است و باید در ایجاد دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه نشین توجه کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی افزود: در حوزه آموزش بر اساس دفاتر تسهیل گری نیازمندی های آموزشی ساکنین محدوده دفاتر تسهیل گری در چهار حوزه احصا شده است و دفاتر تسهیل گری از کارشناسان دعوت به عمل می آورند.

از آموزش و پرورش انتظار می رود در بحث قرار دادن اماکن آموزشی در محدوده این دفاتر برای برنامه های آموزشی همکاری لازم را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سن امید به زندگی در مرکز ی از میانگین کشوری کمتر است

میانگین سن امید به زندگی در مرکز ی از میانگین کشوری کمتر است