مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:452020-06-30اقتصادي

تاکید معاون وزیر علوم بر افزایش سهم ایران در بازار بین المللی آموزش عالی آنلاین


رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه شاهد رشد شتابان آموزش عالی به شیوه غیر حضوری و آنلاین در دنیا پس از کرونا هستیم گفت: ایران باید با تکیه بر توانایی های علمی خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان در ویبنار تخصصی آموزش زبان فارسی در دوران پس از کرونا گفت: در شرایط حاضر رقابت کشورها برای جذب دانشجوی خارجی به حوزه آموزش عالی مجازی نیز وارد شده است و حضور موثر در این حوزه یک ضرورت است.

وی افزود: در سالهای اخیر آموزش دانشگاهی به شیوه مجازی در حال رشد و توسعه است و پیش بینی می شود تا 5 سال آینده، گردش مالی بازار آموزش عالی مجازی به 350 میلیارد دلار برسد.

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه شیوه آموزش به دانشجویان غیر ایرانی بیش از کرونا شیوه حضوری بوده است گفت: وزارت علوم برای ادامه آموزش به این دانشجویان به شیوه حضوری ( منوط به کنترل و کاهش کرونا)، شیوه تلفیقی و شیوه آنلاین و از راه دور برنامه ریزی کرده است.

وی تاکید کرد: زیر ساخت های فنی و ارتباطی آموزش از راه دور در دانشگاه های کشور فراهم است و با تقویت این زیر ساخت ها می توان به دانشجویان از سراسر جهان آموزش رسمی ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون وزیر علوم بر افزایش سهم ایران در بازار بین المللی آموزش عالی آنلاین

تاکید معاون وزیر علوم بر افزایش سهم ایران در بازار بین المللی آموزش عالی آنلاین