مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:202020-06-30حوادث

انهدام باند سارقان کارگاه میناکاری اصفهان/ کشف 2 تُن ظروف مسی


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان، از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان کارگاه میناکاری و کشف دو تُن ظروف مسی مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال از مخفیگاه مالخر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، حسین ترکیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از یک کارگاه میناکاری و شکایت صاحب این کارگاه به پلیس، تحقیقات خصوص شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده از صحنه سرقت مشخص شد سارقان یک باند سه نفره با صورت های پوشیده بودند که پس از بستن و دست و پای نگهبانان اقدام به سرقت دو تُن ظروف مسی کرده و متواری می شوند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: با استفاده از یک سری اقدامات هوشمندانه و کارهای اطلاعاتی و تخصصی توسط کارآگاهان سرانجام یکی از افراد سارق شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به بزه انتسابی خود با همدستی دو نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: دو متهم دیگر این باند که از استان متواری و در یکی از شهرستان های تهران مخفی شده بودند نیز طی عملیاتی منسجم و هماهنگ توسط کارآگاهان شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان کارگاه میناکاری اصفهان/ کشف 2 تُن ظروف مسی

انهدام باند سارقان کارگاه میناکاری اصفهان/ کشف 2 تُن ظروف مسی