مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-30سياسي

ایزدی: تفکر حاکم بر آمریکا پیروی از داروینیسم اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست تیرماه جامعه اسلامی مدیران با توجه به تاکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با موضوع بررسی تحولات اعتراضات در آمریکا با حضور فواد ایزدی کارشناس آمریکا و محمد ناظمی اردکانی .

- کارشناس مسائل آمریکا با تاکید بر تاثیرات گسترده اعتراضات کنونی در آمریکا بر جایگاه این کشور در مناسبات بین المللی گفت: نزول جایگاه و قدرت منطقه ای و بین المللی، تاثیرات بسیاری در جامعه آمریکا ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست تیرماه جامعه اسلامی مدیران با توجه به تاکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با موضوع بررسی تحولات اعتراضات در آمریکا با حضور فواد ایزدی کارشناس آمریکا و محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران برگزار شد.

ایزدی در ابتدا با اشاره به وسیع تر بودن جنبش اخیر در ایالات متحده نسبت به جنبش 99 درصد و سایر جنبش های ضد نژادپرستی در طول 5 ساله اخیر در آمریکا خاطرنشان کرد: تمام جنبش های گذشته در تحرکات اخیر به هم پیوسته اند.

البته اعتراضات اخیر صرفا در اعتراض به بحث نژادپرستی نیست و معترضان به سیستم سرمایه داری و سیستم دو حزبی بسته نیز بخشی از بدنه معترضان را تشکیل داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدی: تفکر حاکم بر آمریکا پیروی از داروینیسم اجتماعی است

ایزدی: تفکر حاکم بر آمریکا پیروی از داروینیسم اجتماعی است