مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:502020-06-30سياسي

رسیدگی ویژه به تپه اشرف در دستور کار شهرداری قرار گرفت


شهردار اصفهان با اشاره به بازدید اخیر مدیران شهری از محوطه تپه باستانی اشرف، گفت: رسیدگی ویژه به تپه اشرف به شکل جدی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی اظهار داشت: تپه اشرف یکی از میراث گذشته ماست؛ از ابتدای کار به لحاظ اهمیتی که این مکان داشت و تخریب هایی که متأسفانه در گذشته صورت گرفته بود، تصمیم گرفتیم انجام مجدد کاوش ها را پشتیبانی و از پروژه های کاوش حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان خبره در این زمینه اقدامات زیادی انجام دادند.

در همین راستا ساماندهی بدنه منتهی به سمت خیابان مشتاق که مربوط به دوره ساسانی است، در دستور کار قرار گرفت، بیان داشت: در کاوش های جدید مواردی متعلق به دوره اشکانیان، سلجوقیان، آل بویه و ساسانیان کشف شده است، درصدد هستیم وضعیت این تپه باستانی که مورد توجه ویژه باستان شناسان قرار دارد، از طریق همکاری و پشتیبانی میراث فرهنگی، بهبود یابد.

شهردار اصفهان ادامه داد: در همین راستا بهبود وضعیت بدنه منتهی این محوطه باستانی به سمت خیابان مشتاق که مربوط به دوره ساسانی است، در فاز نخست با همکاری میراث فرهنگی در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه به تپه اشرف در دستور کار شهرداری قرار گرفت

رسیدگی ویژه به تپه اشرف در دستور کار شهرداری قرار گرفت