مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:152020-06-30دانش

لزوم همکاری علمی پژوهشی جهاد دانشگاهی و دانشگاه کشاورزی در مازندران


در دیدار رییس جهاد دانشگاه مازندران با رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بر لزوم همکاری علمی پژوهشی دو طرف، تاکید شد.

- در دیدار رییس جهاد دانشگاه مازندران با رییس دانشگاه علوم کشاورزی ساری مطرح شد لزوم همکاری علمی پژوهشی جهاد دانشگاهی و دانشگاه کشاورزی در مازندران ایسنا/مازندران در دیدار رییس جهاد دانشگاه مازندران با رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بر لزوم همکاری علمی پژوهشی دو طرف، تاکید شد.

اسدالله تیموری صبح امروز در دیدار با محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که می تواند در مسیر توسعه استان نقش آفرین باشد، اظهار کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری آمادگی دارد تا در مسیر توسعه این استان، هرگونه همکاری با جهاد دانشگاهی مازندران به عمل آورد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی در چپکرود جویبار، آب بندان و مزرعه در اختیار دارد، می تواند بستر مناسبی برای فعالیت های تحقیقی و پژوهشی باشد و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در این زمینه آماده همکاری است.

در ادامه این جلسه، محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران نیز با تاکید بر اینکه این نهاد، علاقه مند است از پتانسیل علمی و پژوهشی دانشگاه علوم کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری علمی پژوهشی جهاد دانشگاهی و دانشگاه کشاورزی در مازندران

لزوم همکاری علمی پژوهشی جهاد دانشگاهی و دانشگاه کشاورزی در مازندران