مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-30سياسي

ضرورت تسریع در روند رفع مشکل مخابراتی روستاهای اسلام آباد و انجلین


فرماندار خرم دره بر ضرورت همکاری دستگاه های متولی برای رفع مشکل ارتباطی و مخابراتی روستای انجلین و اسلام آباد خرم دره تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره بر ضرورت همکاری دستگاه های متولی برای رفع مشکل ارتباطی و مخابراتی روستای انجلین و اسلام آباد خرم دره تاکید کرد.

حجت محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خواسته اهالی روستاهای انجلین و اسلام آباد برای رفع مشکل مخابراتی، اظهار کرد: اهالی روستا برای ارتباط با شهر و بیان مشکلات و اتفاقات با مسئولان دچار مشکل هستند که این مشکل باید هرچه سریع تر، مرتفع شود.

این مسئول با بیان این که روستاهای اسلام آباد و انجلین از دور افتاده ترین روستاهای شهرستان هستند، بیان کرد: روستاهای اسلام آباد و انجلین به دلیل دور بودن از شهر نیاز مبرم به تلفن بهویژه برای مواقع اضطراری و زمستان دارند.

وی با تاکید بر این که عدم آنتن دهی تلفن همراه در گذشته خساراتی را به این دو روستا وارد کرده است، ادامه داد: رفع این مشکل از درخواست های اصلی اهالی این دو روستا است.

فرماندار خرم دره خاطرنشان کرد: از شرکت مخابرات منطقه زنجان و شرکت توزیع نیروی برق استان درخواست می شود ضمن هماهنگی و صدور مجوزهای لازم برای اجرای پروژه از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده و در اسرع وقت اقدام کنند تا شاهد مرتفع شدن این مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در روند رفع مشکل مخابراتی روستاهای اسلام آباد و انجلین

ضرورت تسریع در روند رفع مشکل مخابراتی روستاهای اسلام آباد و انجلین