مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 06:552020-06-30فرهنگي

«پاره نوشته های پیشاسقراطی» با پنج کتاب دیگر راهی کتابفروشی ها شد


انتشارات امیرکبیر به تازگی 6 عنوان کتاب جدید را راهی بازار نشر کرده که یکی از آن ها، ترجمه «پاره نوشته های پیشاسقراطی» نوشته دانیل دبلیو گراهام است.

- انتشارات امیرکبیر به تازگی 6 عنوان کتاب جدید را راهی بازار نشر کرده که یکی از آن ها، ترجمه پاره نوشته های پیشاسقراطی نوشته دانیل دبلیو گراهام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انتشارات امیرکبیر به تازگی 6 عنوان کتاب چاپ اولی را منتشر و وارد بازار نشر کرده است.

یکی از این کتاب ها، پاره نوشته های پیشاسقراطی نوشته دانیل دبلیو گراهام با ترجمه بهناز دهکردی است که نسخه اصلی آن سال 2010 توسط انتشارات کمبریج چاپ شده است.

دانیل دبلیو گراهام نویسنده این کتاب، فارغ التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه بریگهام یانگ در مقطع لیسانس و فوق لیسانس است و مدر دکترای خود را هم از دانشگاه تگزاس اوستین دریافت کرده است.

انتشارات کمبریج سال 2010 کتاب متون فلسفه متقدم یونان را با عنوان پاره نوشته های پیشاسقراطی به کوشش این پژوهشگر چاپ کرد که شامل دو جلد است.

جلد نخست تحت عنوان کیهان شناسان و هستی شناسان و جلد دوم هم شامل سوفیسم و پیوست است.

البته این اثر گراهام همه پیشاسقراطیان را در بر نگرفته است و او در مجموع دست به انتخاب در میان این دسته از فیلسوفان زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پاره نوشته های پیشاسقراطی» با پنج کتاب دیگر راهی کتابفروشی ها شد

«پاره نوشته های پیشاسقراطی» با پنج کتاب دیگر راهی کتابفروشی ها شد