مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-30پزشكي

شناخت بیشتر از مراکز علمی با پیمایش سرمایه فرهنگی دانشجویان


معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم گفت: «طرح پیمایش ملی سنجش سرمایه فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور » موجب می شود تا شناخت بیشتری از مراکز علمی به دست داده شود.

- معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم گفت: طرح پیمایش ملی سنجش سرمایه فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور موجب می شود تا شناخت بیشتری از مراکز علمی به دست داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم و ناظر طرح یافته های پیمایش ملی سنجش سرمایه فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور ضمن قابل اعتماد دانستن اطلاعات این پیمایش، گفت: یکی از مواردی که در موضوع سیاستگذاری ضروری و حیاتی است لزوم توجه به میدان مخاطب و جمعیت هدف با سیاست های مورد نظر سیاستگذار و شناخت و آگاهی دقیق از کم و کیف آن است.

وی افزود: طرح پیمایش ملی سنجش سرمایه فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور موجب می شود تا شناخت بیشتری از مراکز علمی به دست داده شود و با تحلیل اطلاعات و داده های آنان قدم موثری در جهت ارائه طریق و تدوین امور فرهنگی و دانشجویی برداشته شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم درباره شاخص های کمّی در موضوع مطالعه و پیمایش سرمایه های فرهنگی خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت بیشتر از مراکز علمی با پیمایش سرمایه فرهنگی دانشجویان

شناخت بیشتر از مراکز علمی با پیمایش سرمایه فرهنگی دانشجویان