مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-30اقتصادي

تحول ساختاری اقتصاد گلستان با بهره گیری از صنعت گردشگری


رییس نمایندگی وزارت امورخارجه در گلستان گفت: بهره گیری مناسب از ظرفیت صنعت گردشگری استان گلستان با دارا بودن بیش از 1000 اثر تاریخی، طبیعی، فرهنگی، - ایسنا/گلستان رییس نمایندگی وزارت امورخارجه در گلستان گفت: بهره گیری مناسب از ظرفیت صنعت گردشگری استان گلستان با دارا بودن بیش از 1000 اثر تاریخی، طبیعی، فرهنگی، تمدنی و اجتماعی، می تواند اقتصاد و صنعت استان را به طور ساختاری متحول سازد.

ذوالفقار امیرشاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: گردشگری به عنوان یک صنعت نوپا و نوظهور که دارای خصوصیات و مؤلفه های بسیار مهم و منحصربه فردی است، می تواند نقش تأثیرگذاری در فعالیت های اقتصادی و اشتغال زایی داشته باشد.

وی افزود: گردشگری یکی از مؤلفه های قابل توجه در کشورهای در حال توسعه، توسعه یافته و صنعتی است.

رییس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان بیان کرد: گردشگری به عنوان یکی از عوامل توسعه کشورمان، نقش بسیار مهمی در راستای تحقق شعار جهش تولید که مقام معظم رهبری آن را با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار بالای کشور مشخص کرده است.

امیرشاهی با تأکید بر اینکه با بهره گیری از صنعت گردشگری، جهش مناسبی را در بحث اشتغال پایدار خواهیم داشت، گفت: استان گلستان با دارا بودن تنوع جغرافیایی، طبیعت بسیار زیبا، آب وهوای لطیف، محیطی سرسبز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول ساختاری اقتصاد گلستان با بهره گیری از صنعت گردشگری

تحول ساختاری اقتصاد گلستان با بهره گیری از صنعت گردشگری