مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-30سياسي

مجلس با آخوندی برخورد می کرد، مسکن به این وضعیت نمی رسید


اگر در بخش مسکن از ظرفیت های قانونی استفاده می شد و وزیر سابق مسکن مورد سوال قرار می گرفت امروز شاهد وضعیت بد مسکن نبودیم.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر در بخش مسکن از ظرفیت های قانونی استفاده می شد و وزیر سابق مسکن مورد سوال قرار می گرفت امروز شاهد وضعیت بد مسکن نبودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا موضوع چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است؟ برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه به دنبال نشان دادن اهمیت یک ظرفیت هستیم، مجلس براساس اصل 93 قانون تنها در تصویب اعتبار نامه ها از جایگاه بسیار رفیعی در قانون برخوردار است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اهمیت اجرای وظایف نمایندگان در مجلس و اجرای قوانین مصوب شده در مجلس توسط سایر دستگاه ها، گفت: تصمیم مجلس آنقدر مهم است که رهبر انقلاب در پیام خود به افتتاحیه مجلس یازدهم با تاکید بر بیان امام راحل گفتند مجلس وظیفه ریل گذاری را دارد و همه باید از این ریل عبور کنند یکی از ریل گذاری ها همین مبارزه با فساد و رانت است.

وی با اشاره به مشکلات بخش مسکن گفت: اگر در بخش مسکن از ظرفیت های قانونی استفاده می شد و وزیر سابق مسکن مورد سوال قرار می گرفت امروز شاهد وضعیت بد مسکن نبودیم، وزیر راه و شهرسازی سابق در ویلای خود در لواسان به سر می برد و مردم ما درگیر مشکلات فراوان هستند و باید به حواشی شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با آخوندی برخورد می کرد، مسکن به این وضعیت نمی رسید

مجلس با آخوندی برخورد می کرد، مسکن به این وضعیت نمی رسید