مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:202020-06-30اقتصادي

بلاتکلیفی طرح تفضیلی دهدشت پس از حدود 18 سال


رییس شورای اسلامی شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: طرح تفضیلی شهر دهدشت حدود 18 سال از ان می گذرد اما هنوز در شورای عالی شهرسازی بلاتکلیف مانده و مصوب نشده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس شورای اسلامی شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: طرح تفضیلی شهر دهدشت حدود 18 سال از ان می گذرد اما هنوز در شورای عالی شهرسازی بلاتکلیف مانده و مصوب نشده است.

زین العابدین بالوایه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه سرانه فضای سبز در شهر دهدشت از استاندارد کشور پایین تر است، افزود: برخی از مناطق شهر دهدشت حتی یک متر هم فضای سبز ندارند در واقع پیش بینی نشده است.

وی در خصوص خط کشی نبودن خیابان ها و وضعیت کیفیت آسفالت خیابان ها این شهر اظهارکرد: برای رفع این مشکلات نیازمند توجه مسئولان استانی و کشوری در تخصیص اعتبار هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر دهدشت با بیان اینکه مسئولان استانی نسبت به شهر دهدشت توجه ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: منطقه سمغان از شهر رانده و از روستا مانده یعنی این منطقه نه در محدوده شهر است و نه کد روستایی دارد که این مساله باعث مشکلاتی شده است.

بالوایه تصریح کرد: مهمترین مشکلات شهر دهدشت، ورودی های نابسامان و افتضاح این شهر است که نیاز به تعریض، روشنایی و زیبایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی طرح تفضیلی دهدشت پس از حدود 18 سال

بلاتکلیفی طرح تفضیلی دهدشت پس از حدود 18 سال