مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:052020-06-30سياسي

1800کودک و مادر مبتلا به سوء تغذیه در استان سمنان ساماندهی شدند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: یک هزار و 875 نفر از کودکان مبتلا به سوءتغذیه و مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده ساماندهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه تقوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری پنج هزار و 700 سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است، ابراز کرد: طرح های خوبی برای رفع سوءتغذیه کودکان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد صورت گرفته است که تا پایان، سال نیز ادامه دارد.

وی افزود: یک هزار و 875 نفر از کودکان مبتلا به سوءتغذیه و مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده مشمول و تحت حمایت کمیته امداد استان ساماندهی شده اند.

معاون کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این طرح برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال اجرا می شود، تاکید کرد: ماهیانه به صورت میانگین 120 هزار تومان در قالب بن کارت به خانواده کودکان مشمول و نیازمند بابت تغذیه پرداخت می شود.

تقوی با اشاره به اینکه والدین کودکان مبتلابه سوءتغذیه از طریق این بن کارت می توانند مواد غذایی موردنیاز کودکان خود را از فروشگاه های طرف قرارداد با کمیته امداد تهیه کنند، گفت: کمک به رفع سوءتغذیه کودکان یک طرح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1800کودک و مادر مبتلا به سوء تغذیه در استان سمنان ساماندهی شدند

1800کودک و مادر مبتلا به سوء تغذیه در استان سمنان ساماندهی شدند