مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:052020-06-30اقتصادي

راه اندازی مجدد 2 معدن زغالسنگ به همت جوانان زرندی


دو معدن زغالسنگ داربیدخون و هتکن بعد از پنج سال تعطیلی به همت جوانان زرندی مجددا در حال راه اندازی هستند و به زودی به استخراج خواهند رسید.

-  علی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: معادن به عنوان هرم رشد و توسعه هر کشور از اهمیت خاصی برخوردار هستند و همیشه توسعه جوامع صنعتی دنیا از معادن شروع شده است.

فرماندار زرند ادامه داد: وجود 6 معدن سنگ آهن، 12 معدن زغالسنگ در کنار معادن مس، خاک نسوز، سیلیس وسایر مواد معدنی، شن و ماسه وغیره بخش قابل توجهی از تولید و اشتغال شهرستان را در بر گرفته است.

در بخش فرآوری مواد معدنی  وجود 5 کارخانه کنسانتره سنگ آهن، کارخانه گندله سازی در کنار 3 واحد زغالشویی و .

که در حال فعالیت هستند همه این واحدها در راستای چرخه تولید فولاد در شهرستان زرند است که با راه اندازی کارخانه یک میلیون و هفتصد هزار تنی فولاد به مرحله نهایی خواهد رسید.

وی ادامه داد: کارخانه تولید شمش فولادی شرکت فولاد زرند ایرانیان که دومین کارخانه فولاد کشور است و احداث و راه اندازی یک واحد کارخانه کنسانتره سنگ آهن در سیریز ظرفیت های قابل توجهی را در زرند ایجاد خواهد کرد.

 فرماندار زرند تصریح کرد: دو معدن زغالسنگ  دار بیدخون و هتکن بعد از پنج سال تعطیلی به همت جوانان زرندی مجددا در حال راه اندازی هستند و به زودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد 2 معدن زغالسنگ به همت جوانان زرندی

راه اندازی مجدد 2 معدن زغالسنگ به همت جوانان زرندی