مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-30اقتصادي

خانه های اجاره به شرط تملیک بهترین راه خانه دار شدن کارگران


یک فعال حوزه کار بهترین راه خانه دار شدن اقشار متوسط و کم درآمد به ویژه کارگران را خانه های اجاره به شرط تملیک دانست و گفت:اگر وام های بانکی و ودیعه مسکن را به کارگری که حقوقش پایین است بدهیم گرفتار و مقروض می شود و ناچار است از معیشت خانواده اش بزند تا اقساط وام را بپردازد.

- یک فعال حوزه کار بهترین راه خانه دار شدن اقشار متوسط و کم درآمد به ویژه کارگران را خانه های اجاره به شرط تملیک دانست و گفت:اگر وام های بانکی و ودیعه مسکن را به کارگری که حقوقش پایین است بدهیم گرفتار و مقروض می شود و ناچار است از معیشت خانواده اش بزند تا اقساط وام را بپردازد.

فتح اله بیات در گفت وگو با ایسنا، درباره راهکار خانه دار شدن کارگران در شرایط امروز اقتصاد ابراز عقیده کرد و گفت: سالهای سال است که بر ضرورت خانه دار شدن خانوارهای کارگری تاکید داریم و از دولت ها انتظار داریم که برای مسکن اقشار ضعیف و کم درآمد چاره ای بیاندیشند.

امروز اعلام می کنیم که بهترین راه برای صاحبخانه شدن گروه های متوسط و کم درآمد به ویژه کارگران خانه های اجاره به شرط تملیک است تا افراد بر اساس توان و وسع مالی و فیش های حقوقی خود خانه دار شوند.

وی با بیان اینکه خانه دار شدن برای بسیاری از کارگران آرزویی محال است، ادامه داد: در طرح اجاره به شرط تملیک کارگران مستاجر هستند و ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های اجاره به شرط تملیک بهترین راه خانه دار شدن کارگران

خانه های اجاره به شرط تملیک بهترین راه خانه دار شدن کارگران