مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-30اقتصادي

80 درصد املاکی های کرمانشاه تعرفه مصوب اجاره مسکن را رعایت می کنند


به گفته رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه، نزدیک به 80 درصد بنگاه های معاملات املاک افزایش حداکثر 20 درصدی تعرفه رهن و اجاره که مصوب ستاد ساماندهی اجاره مسکن است را رعایت کرده و از ثبت قراردادهایی که بیش از این رقم باشد، - ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه، نزدیک به 80 درصد بنگاه های معاملات املاک افزایش حداکثر 20 درصدی تعرفه رهن و اجاره که مصوب ستاد ساماندهی اجاره مسکن است را رعایت کرده و از ثبت قراردادهایی که بیش از این رقم باشد، خودداری می کنند.

بابک مرادی در گفت و گو با ایسنا، از تشدید نظارت بر فعالیت حدود دو هزار بنگاه معاملات املاک در کرمانشاه خبر داد و افزود: این تشدید نظارت با هدف رعایت مصوبه افزایش حداکثر 20 درصدی اجاره بها در کرمانشاه صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این نظارت ها در قالب اکیپ هایی متشکل از نمایندگان تعزیرات، فرمانداری، سازمان صمت، اداره اماکن، اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک در دو شیفت صبح و بعدازظهر انجام می شود.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه از همکاری نزدیک به 80 درصد بنگاه های معاملات املاک برای رعایت تعرفه های مصوب اجاره بها در کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: بخش قابل توجهی از رعایت تعرفه ها نیز به خود مالکین برمی گردد و از حدی بیشتر دیگر در اختیار بنگاه ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد املاکی های کرمانشاه تعرفه مصوب اجاره مسکن را رعایت می کنند

80 درصد املاکی های کرمانشاه تعرفه مصوب اجاره مسکن را رعایت می کنند