مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-30اقتصادي

برزخ بی آبی در 447 روستای خراسان جنوبی/ وعده رفع عطش 64 روستا تا پایان سال


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از آبرسانی سیار به 447 روستا در پیک تابستانه خبر داد و گفت: بیشترین آبرسانی سیار به شهرستان های درمیان، - حسین امامی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند از ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب به بیش از 193 هزار مشترک در شهرهای استان خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته آبرسانی به 40 روستا در خراسان جنوبی انجام شد که در این راستا شش هزار نفر از آب پایدار برخوردار شدند.

وی با اعلام اینکه پیش بینی می شود آب پایدار برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان تا سال 1400 محقق شود، بیان داشت: پیش بینی می شود تا پایان سال با افتتاح پروژه های در دست اجرا میزان برخورداری در بخش روستایی به 95 درصد برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از آبیاری باغات و فضای سبز با آب شرب و هدررفت آب در شبکه توزیع به عنوان یک معضل یاد کرد و افزود: خوشبختانه هیچ شهری در سطح استان علی رغم دو دهه خشکسالی دچار تنش آبی نشده است.

امامی خاطرنشان کرد: در سال جاری 10 هزار مترمکعب مخزن در بخش شهری به ظرفیت مخازن استان اضافه می شود که با احداث این مخازن سرانه مخازن کلیه شهرهای استان در افق میان مدت به سرانه استاندار ملی می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزخ بی آبی در 447 روستای خراسان جنوبی/ وعده رفع عطش 64 روستا تا پایان سال

برزخ بی آبی در 447 روستای خراسان جنوبی/ وعده رفع عطش 64 روستا تا پایان سال