مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-30سياسي

کمیته امداد، یک چهارم برنامه اشتغال استان را محقق خواهد کرد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در کارگروه اشتغال استان قزوین، طی سال 99، سهم اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) معادل یک چهارم برنامه پیش بینی شده برای ایجاد اشتغال در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین؛ سید مرتضی دهقانی محمدآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین در نخستین نشست هسته تخصصی محرومیت زدایی و توانمندسازی استان قزوین در سال 99 که در سالن جلسات کمیته امداد امام (ره) برگزار شد، بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) رویکرد خدمت رسانی به محرومان را با محوریت توانمندسازی پیگیری می کند.

وی ادامه داد: توانمندسازی به این دلیل مهم است که بر عزت مددجو و ارتقای اجتماعی و اقتصادی نیازمند به صورت توأمان توجه دارد تا بتواند استقلال معیشتی برای زندگی خود رقم بزند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: سیاست توانمندسازی یعنی به جای اینکه ماهی به دست کسی بدهیم ماهیگیری را به او بیاموزیم تا بتواند خود با استفاده از توانایی هایش برای ارتقای زندگی خویش تلاش کند.

وی افزود: با توجه به اقدامات کمیته امداد امام (ره) برای اشتغال زایی، این نهاد عضو کارگروه اشتغال استان است و امروز افتخار می کنیم که در میان 84 دستگاه عضو این کارگروه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد، یک چهارم برنامه اشتغال استان را محقق خواهد کرد

کمیته امداد، یک چهارم برنامه اشتغال استان را محقق خواهد کرد