مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:052020-06-30سياسي

حفظ حقوق کارگران با ائتلاف های اشرافی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که رکورد تورمی به عارضه اقتصادی مهم در دوره مدیریت مدعیان اعتدال و اصلاحات شده و بر اشتغال و معیشت کارگران تاثیرات جدی گذاشته، - سهیلا جلودارزاده گفت: در ارتباط با قانون گذاری و مسائلی که مطرح می شد، برآیند خاص نمایندگان مجلس دهم حمایت از مردم و تقویت وضعیت معیشتی آن ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که رکورد تورمی به عارضه اقتصادی مهم در دوره مدیریت مدعیان اعتدال و اصلاحات شده و بر اشتغال و معیشت کارگران تاثیرات جدی گذاشته، سهیلا جلودارزاده، می گوید توانستیم وضعیت کارگران را حفظ کنیم.

وی به همراه محجوب جزو افرادی است که طی دوره های پنجم، هفتم و دهم مجلس با استفاده از پوشش خانه کارگر توانستند به مجلس راه پیدا کنند.

جلودارزاده، به روزنامه آفتاب یزد گفت: در ارتباط با قانون گذاری و مسائلی که مطرح می شد، برآیند خاص نمایندگان مجلس دهم حمایت از مردم و تقویت وضعیت معیشتی آن ها بود و رساندن امتیازات به مناطق.

در مجموع این مجلس در راستای انجام وظیفه خودش نسبت به مردم حرکت کرد.

در حالی که خانه کارگر به ویژه در دو سه دهه اخیر با احزاب اشرافی مانند کارگزاران و حزب مشارکت ائتلاف کرده، جلودارزاده مدعی شد: ما از مجلس پنجم این درگیری را داشتیم که می خواستند مثلا قانون کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حقوق کارگران با ائتلاف های اشرافی!

حفظ حقوق کارگران با ائتلاف های اشرافی!