مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-30اقتصادي

جدیدترین خبر از تبدیل ذرت های آلوده به الکل/صنایع دفاع گزینه اصلی


آن طور که مسئولان سازمان اموال تملیکی می گویند تاکنون نتیجه بررسی ها در رابطه با امکان تبدیل ذرت های آلوده به الکل اعلام نشده است، اما هرگونه اقدامی در این رابطه به طور حتم از طریق صنایع دفاع انجام خواهد شد که با توجه به پیشرفته بودن دستگاه ها امکان منهدم .

- آن طور که مسئولان سازمان اموال تملیکی می گویند تاکنون نتیجه بررسی ها در رابطه با امکان تبدیل ذرت های آلوده به الکل اعلام نشده است، اما هرگونه اقدامی در این رابطه به طور حتم از طریق صنایع دفاع انجام خواهد شد که با توجه به پیشرفته بودن دستگاه ها امکان منهدم سازی سم موجود در این ذرت ها را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجرای ذرت های آلوده از ورود تدریجی محموله ای از ذرت از سال 1395 آغاز شد که در جریان بررسی از سوی سازمان ملی استاندارد وجود سم افلاتوکسین در آن محرز و به دستور رییس جمهوری جلوی ترخیص و واردات آن به داخل کشور گرفته شد.

در این سال ها حواشی بسیاری در رابطه با تعیین تکلیف ذرت های آلوده وجود داشت، اما در نهایت اواخر سال گذشته تصمیم بر این شد تا ذرت ها که برای تعیین تکلیف به سازمان اموال تملیکی واگذار شده بود، به کشورهای غیرهمسایه صادر شود.

بر این اساس سازمان اموال تملیکی اعلام کرد که حدود 125 هزار تن ذرت را تحویل گرفته و در اقدامی که برای فروش به کشورهای غیر همسایه داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین خبر از تبدیل ذرت های آلوده به الکل/صنایع دفاع گزینه اصلی

جدیدترین خبر از تبدیل ذرت های آلوده به الکل/صنایع دفاع گزینه اصلی