مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:402020-06-30اقتصادي

32میلیارد تومان تسهیلات ازمحل تبصره 18به واحدهای تولیدی پرداخت شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: 52 درصد واحدهای تولیدی مستقر در کردستان جزو واحدهای خرد با اشتغال زیر 10 نفر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، محمد دره وزمی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار داشت: در کل کشور واحدهای خرد حدود 50 درصد واحدهای تولیدی را تشکیل می دهند که این واحدها خیلی زود تحت تأثیر بحران های اقتصادی قرار می گیرند که باید به آنها کمک شود.

وی افزود: در استان چند واحد تولیدی بزرگ داریم که مشکل خاصی ندارند و توانسته اند تا حدی خود را با شراط جدید اقتصادی وفق دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با بیان اینکه از قبل ما 150 واحد صنعتی راکد در استان داشتیم و بحران کرونا واحدهای دیگری را نیز دچار رکود کرد، ادامه داد: در تلاش هستیم تا با رایزنی با بانک ها و حل برخی مشکلات دیگر این واحدها را به چرخه تولید برگردانیم.

دره وزمی از بانک ها درخواست کرد در صورت امکان تسهیلات سر رسیده شده را بعد از دریافت سود تسهیلات مجدداً تمدید کنند تا خللی در فعالیت واحدهای تولیدی ایجاد نشود.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره 18 به واحدهای تولیدی استان، یادآور شد: تاکنون 32 میلیارد تومان از محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32میلیارد تومان تسهیلات ازمحل تبصره 18به واحدهای تولیدی پرداخت شد

32میلیارد تومان تسهیلات ازمحل تبصره 18به واحدهای تولیدی پرداخت شد