مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:402020-06-30دانش

غلامی: اساتید حق التدریس را قبول نداریم / سابقه بی سابقه، دریافت پول به ازای تدریس


منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره رسیدگی به درخواست های اساتید حق التدریس گفت: افرادی که در دانشگاه ها حق التدریس هستند هیچ عنوانی مثل اعضای هیئت علمی ندارند، - وزیرعلوم گفت: افراد حق التدریس عنوانی مثل استاد یا هیئت علمی ندارند و آنها پول می گیرند و درس می دهند پس سابقه ای برایشان محسوب نیست.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره رسیدگی به درخواست های اساتید حق التدریس گفت: افرادی که در دانشگاه ها حق التدریس هستند هیچ عنوانی مثل اعضای هیئت علمی ندارند، چون جذب عضو هیئت علمی فرآیند های خاص خود را دارد که به تبع، آن ها برای تدریس در دانشگاه ها این مراحل را طی نکرده اند.

غلامی با بیان اینکه هیئت علمی حق التدریس نداریم، ادامه داد: در دانشگاه ها افرادی که از طریق فرآیند جذب وارد می شوند عنوان استاد یا هیئت علمی را کسب می کنند و افرادی که به ازای هر درس حق التدریس می گیرند، عنوان حق التدریسی دارند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال که چرا سابقه تدریس این افراد برای فرآیند های جذب اعضای هیئت علمی اولویت و امتیازی محسوب نمی شود، اظهار داشت: این دسته از افراد پول می گیرند و درس می دهند بنابراین تدریس آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامی: اساتید حق التدریس را قبول نداریم / سابقه بی سابقه، دریافت پول به ازای تدریس

غلامی: اساتید حق التدریس را قبول نداریم / سابقه بی سابقه، دریافت پول به ازای تدریس