مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-30اقتصادي

213 پلاک از اراضی استان کردستان رفع تداخل شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در راستای اجرای ماده 54 قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی دولت تاکنون 213 پلاک از اراضی استان رفع تداخل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، محمدفرید سپری در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان کردستان، با تاکید بر جدیت مجموعه جهاد کشاورزی و اعضای کمیسیون در تسریع روند رفع تداخل اراضی، اظهار داشت: در طول این مدت 155 هزار و 207 هکتار از مساحت پلاک های رفع تداخل شده به عنوان اراضی ملی تثبیت شده و 120 هزار و 805 هکتار نیز به عنوان اراضی غیر ملی تشخیص و تثبیت شده است.

وی افزود: مساحت اراضی رفع تداخل شده و تغییر نوعییت داده شده از ملی به غیر ملی در سطح استان 52 هزار و 61 هکتار بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: یک هزار و 231 هکتار از این اراضی نیز از غیر ملی به ملی تغییر نوعیت داده شده است که تاکنون 166 پلاک رفع تداخل شده، به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است.

سپری یادآور شد: باید اعضای کمیسیون و بالاخص دبیرخانه کمیسیون رفع تداخل اراضی راهکارها و پیشنهادهایی عملی برای تسریع در روند اجرای رفع تداخل اراضی به کمیسیون ارائه دهند و همکاران مجموعه با جدیت و پشتکار بیشتری در این راستا فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

213 پلاک از اراضی استان کردستان رفع تداخل شد

213 پلاک از اراضی استان کردستان رفع تداخل شد